HTML

Finn horgász

Nemrég költöztem Finnországba, remélem sok horgászélményben lesz részem amit ebben a blogban szeretnék megosztani.

Friss topikok

Linkblog

Jönnek a halak: Bodom tó

2011.06.04. 17:00 Finnhorgasz

  A mai szombat reggel szépnek igérkezett. Még péntek délután leugrottunk családostúl a Bodom tó partján fekvő kávézóhoz ahol beszereztem a másnapra a napijegyet. Ez meglepően olcsó volt csupán 4 euro, ugyanitt váltható éves jegy is 20 euroért. A tó gyakorlatilag Espooban található, lakhelyemtől egy 15 perces autóútra. Az időjárás előrejelzés szikrázó napsütést jelzett 24 fokos csúcshőmérséklettel ami be is jött.

  A reggel gyönyörű szép a szélcsendes időben. Reggel fél hatra értem ki a tó partjára.

 

 A horgászást fenekezéssel kezdtem. Betettem egy botot egy 8-as keszegező horoggal amire egy formás gilisztát húztam. Nem nagyon akart semmi sem mozogni, úgyhogy maradt időm előkészíteni pergető felszerelésemet.

Korábbi tapasztalatomból okulva - 30 eurónyi elveszett műcsali egy ágas-bogas csukázó helyen - valami olcsó cuccal akartam a pergetést kezdeni legalábbis addig ameddig kiderülnek a fenékviszonyok. A választásom egy szép rikító narancssárga twisterre esett amit egy 7.5g-os szimpla horogra tűztem. Első dobásaimat egy belógó fa irányába ejtettem meg aminek az eredménye egy reggeli famászás volt tó fölötti egyensúlyozással, kapaszkodással, zsinor bogozással, rángatással és végül szerencsés twister visszaszerzéssel. Ez után úgydöntöttem, hogy a halak nem a kidőlt fánál laknak és a nyílt vízbe kezdtem pergetni a twistert. Jó döntésnek bizonyult, az első kapás meglepően hamar jött egy méretese csuka képében.

 

Nemsokára kijött csukám kisebb testvére is, a közbenső időt a nemrég Magyarországról beszerzett match úszókkal ütöttem el egy pár keszeg kíséretében.

Remek kis hely ajánlom mindenkinek. A horgászat pontos helye itt található:


Nagyobb térképre váltás

 Az első tapasztalat alapján nagy valószínűséggel be fogok szerezni egy éves bérletet és bejárom a tó minden szegletét. Jó eséllyel sok más szép élmény vár még a Bodomin järvi partján.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://finnhorgasz.blog.hu/api/trackback/id/tr532956933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása